woensdag 8 augustus 2007

weetjes van de week

Weetje: Eergisteren op café een dronkenlap gezien die lastig was omdat zijn ex-lief daar ook zat, en toen uit pure frustratie een terrasstoel beetnam, het raam van een auto insloeg en de zijkant indeukte. Zijn eigen auto. Dompie.

Weetje: Ik kreeg, tesamen met de post, een papiertje in de bus. Reclame voor 'Axcess: exclusive hairoom'. Daar kan ik nou echt een hele dag om gniffelen.

Weetje: Ik vind snoodaard een mooi woord. Exuberant. Grotesk. Contemplatie. Bonafide. Koddig. Erudiet. En priapisme, ook. Mooie woorden mag je mij altijd toesturen per mail. Of in mijn oor fluisteren.

Weetje: Mijn lijf is te lang. Kleedjes zijn vaak te kort, en indien niet: dan krimpen ze wel in de was. Kijk, dat is een probleem.

Weetje: Ik heb nog maar vier dagen werk. Daarna (nog) niets. Dat is ook een beetje een probleem. (understatement.)

Weetje: Volgende week is het Pukkelpop. Als ik nu goed weer (zon!zon!zon!) bestel, zou dat tegen dan in orde komen?

5 opmerkingen:

Soet zei

ik hou van 'sloeber'

Soet zei

en wow, ik vroeg me al af hoe het kon dat ik hier al gelinkt stond...
maar blijkbaar is er nog een soet in blogwereld

Anoniem zei

snoodaard is ook een van mijn lievelingswoorden. net zoals leuk, zalig en intrigerend. :)

ik zou dat gekrompen/te korte kleedje aan doen als je mooi weer besteld. ;)

ps: ik zie je toch wel op pukkelpop, eh!?

babs zei

@ beate: Natuurlijk! Voor op pukkelpop bestel ik dus ook: jou ;-).

@ soet: Sloeber, ook mooi, ja :-).

Anoniem zei

Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.