zaterdag 25 augustus 2007

Vandaag is de dag: goede voornemens.

Hier moet iets komen à la ik ben nu zesentwintig jaar en ik heb al heel wat bereikt en gezien en gedaan en gerealiseerd maar ik wil nog een heleboel meer en dat lezen jullie hier zometeen maar dat zou je ook wel vast doorgehad hebben als ik dit gemurmel hier niet had gezet, dus ik ga het makkelijk houden en mijn lijstje gewoon neerplanten. Zonder verdere uitleg. Bijna dan toch.


Zesentwintig behaalde voornemens
:

1. Een diploma hebben. (twee!)
2. Salsalessen nemen.
3. Voor een grote groep kunnen spreken.
4. Naar Parijs.
5. Een kat in huis nemen. (ook twee!)
6. Kunnen snowboarden.
7. Niet meer verlegen zijn.
8. Mijn haar rood verven.
9. Nick cave zien optreden.
10. Van iemand houden.
11. Goed kunnen koken. (soms toch.)
12. Een dier redden.
13. Een meisje zoenen.
14. Lesgeven aan een klas. (stage.)
15. Een goed doel steunen.
16. De zon zien opkomen aan het strand met mijn lief.
17. Een foodfight houden.
18. Plato lezen.
19. Sushi maken.
20. In een achtbaan zitten die overkop gaat, zonder over te geven.
21. Genieten van kleine dingen.
22. Meer dan 48 uur aan een stuk wakkerblijven.
23. Mijn tanden laten rechtzetten. (blokjes @ 21)
24. Bloemen kopen voor mezelf.
24. Gidsen in een museum. (tentoonstelling Hitchcock.)
26. Kussen in de regen.


Zesentwintig te behalen voornemens:

1. Mijn eigen kinderboek maken.
2. Geen stomme dingen doen.
3. Mijn appartement gezellig inrichten.
4. Tom Waits zien optreden.
5. Yogalessen volgen.
6. Mijn haar laten groeien.
7. Spaanse les nemen.
8. Op tijd mijn bed inkunnen.
9. Werk hebben dat leuk is en voldoening oplevert.
10. Maandenlang op reis gaan.
11. Minstens 5 kg afvallen.
12. Naar Parijs met de persoon waarvan ik hou.
13. Rust in mijn hoofd.
14. Niet hysterisch worden bij de aanblik van een spin.
15. Alleen kunnen zijn.
16. Sporten.
17. Mijn onnodige spullen verkopen/weggooien.
18. Mijn rijbewijs halen.
19. Terug meer gaan lezen.
20. Grenzen stellen.
21. Niet altijd te laat zijn.
22. Sparen.
23. Dansen, veel dansen.
24. Zelf kleren maken.
25. Parachutespringen.
26. Complimenten aanvaarden.


Ik ga er nu aan beginnen!

(Laat maar komen die complimenten, whaha!)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ben jij ooit verlegen geweest?? :)

mooie voornemens. ik heb me er maar 2 gemaakt. op tijd zijn en mijn herexamens goed doen. en tot nu toe valt het wel mee. mensen zijn verbaasd dat ik op tijd ben de laatste tijd. :)

veel succes met je voornemens. you can do it!! alhoewel je beter sommige voornemens niet behaalt, omdat anders andere voornemens in het gedrang komen. :)

Anoniem zei

Inderdaad, jij bent helemaal nooit verlegen! :D
Dat vind ik net leuk aan jou: recht door zee.

Anoniem zei

Bij deze uw complimentje: you're so cool, babe! :-)

Anoniem zei

Ik hoop dat je 9 en 10 kan combineren (wat me niet zo simpel lijkt...)
En als laatkomer kan ik je zeggen dat 21 ook niet zo simpel is (het zit erin en het blijft erin).
Maar ik wens je uiteraard veel succes.
En om de laatste te oefenen: je kan ontzettend goed schrijven en volgens JeV ben je een toffe tante (en ik geloof hem).

babs zei

Toen ik op de lagere school zat, en ik moest tijdens de les naar het toilet of zo, dan durfde ik nooit de klas terug binnen :-). (ik heb daar eens een halfuur staan drentelen aan de deur, sissy dat ik was.) Zo zijn er ontelbare voorbeelden.
Believe me, ik was écht wel verlegen :-).

Maar nu dus (meestal) niet meer. (soms zelfs het tegenovergestelde, wat ook wel eens vervelend is, voor andere mensen dan. Blijkbaar.)

En qua laatkomen: ik was vandaag 40 minuten op voorhand bij het station, om mijn trein te halen, jeej. (of 20 minuten te laat, 't is maar hoe je het bekijkt.)

Positief denken :-).

Anoniem zei

For some reason, I can’t see all of this content, stuff keeps hiding? Are you taking advantage of java?

nolvadex