vrijdag 3 augustus 2007

peter pan

In het kinderwinkeltje kocht ik een vilten rendierbroche. (En eigenlijk wou ik ook nog erg graag de flamingoparaplu.) De dag daarna kocht ik een limoengroene schoolagenda met hippe print in de Hema (die ik natuurlijk gebruik als gewone agenda, want ik hoef lekker niet meer naar school, moeha!) (gebruik deze zin gerust tegen mij als ik ooit leraar word). De dag daarna kocht ik twee disneyprinses-eieren. Want ik wou heel erg graag het sneeuwwitje-miniatuurtje hebben. (2 kansen op 15, en ik had ze hoor, lucky me.) De dag daarna kocht ik een allerliefst bolletjeskleedje. Een beetje te groot aan mijn -euhm- bovenkant, maar 't was de laatste maat in de solden en ik groei er nog wel in, ofzo. (lees: push-up bh.) De dag daarna kocht ik raketijsjes. (relaas: zie vorige post) De dag daarna kocht ik niets meer.
Ik checkte mijn banksaldo, en besefte plotsklaps dat ik nog een hele maand moest toekomen met een habbekrats. Mijn gsmrekening nog moest betalen. Eten moest kopen. Op naar de Aldi dan maar.

Het kind in mijn hart en mijn gezond volwassen verstand: ik vind het soms moeilijk combineren.

5 opmerkingen:

casper zei

dan zijn we met twee. 't Is echt een ramp deze maand :s Maar je hebt toch maar mooi je rendierbroche ;)) x

Anoniem zei

:)

ik wou dat ik kon zeggen dat mijn bankrekening er beter uitzag... maar ik wou echt die boeken, oogschaduw en nieuw labello hebben. :) een halve maand glorie, een halve maand kinkloppen. ik heb het er precies toch voor over. :)

Anoniem zei

ook ik herken dit scenario maar al te goed. Vorige week nog zag ik de schoenen van mijn dromen (lichte overdrijving!) in de etalage staan, ik wist dat ik geen geld cash genoeg geld meer had en dat wegens het kopen van kodak en kledij er niet genoeg meer op zichtrekening stond, maar ik MOEST die schoenen hebben. Vlug 40 euro betaald gevraagd waar er een bank was en binnen de 10 minuten (sluitingstijd!) had ik mijn geld gevonden (op spaarrekening) en ik verdiende de schoenen want ik had heel hard gefietst hahahahahah

Anoniem zei

tjezus wat een verwarrende reactie schrijf ik hier nu,
gewoon even samenvatten: ik ken dat !

Anoniem zei

hm
ik ken het gevoel niet...
omdat ik een man ben? omdat ik véééééééél geld verdien? omdat ik al genoeg schoenen heb?
het leven als jonge vrouw moet zo hard zijn (sprak ik met een arrogante genoegzame grijns die u zo haat :)
btw, miss Babs, blond/bruin/blauw/belachelijk-rood/ietsanders?