dinsdag 16 oktober 2007

vannacht

Ik wil leven van liefde,
van verleiding en lust.
Ik wil huilen van vreugde
en janken als gek
naar de maan.

Ik wil klimmen in bomen
en dromen van nachten.
Laat mij komen bij jou
in mijn mooiste
gedachten.

Ik wil stralende luchten
en vluchten in armen
van woorden en zinnen.
Vanbinnen met jou
in mijn lijf.

Proef de smaak van verlangen
in het holst van de nacht
en laat mijn blozende wangen
verbazend verraden wat ik
de hele tijd dacht.

Ik wil de sterren van de hemel
plukken tot waar ik kan.
En misschien nog wel verder,
maar dat zie ik morgen wel
dan.

4 opmerkingen:

dM3 zei

Schoone poëzie, ik aanbid het!
Waar hebt gij mij gelaten!
Kom terug, klank in woord, beeld in klank, woord in beeld!! Verdikke.

x

Anoniem zei

ge verwoordt zeer goed hoe ik mij voel dezer dagen :-)

Lies zei

Hey Barbara, zorg eens voor feeds ;). Dan kan ik mij abonneren op uw blog :).

Lies zei

Oei sorry, blijkbaar kan dat al. Bij deze ben ik geabonneerd :).