zondag 14 oktober 2007

licht

Een wit licht omringt mij. De oorverdovende stilte jaagt geen angst aan, en de vaagheid van het alles blijkt meer dan ooit een veilige thuishaven. Het onbestemde en de ondefinitieerbaarheid vormen samen een schitterend schouwspel, en het is allemaal alleen voor mij. Ik tol vicieuze rondedansjes, en de eindigheid der dingen is ver van me verwijderd, enkel het heden bestaat nog. Het voelt op een merkwaardige manier prettig, en comfortabel, hier te verkeren in de ijlheid van het spectrum. Het witte licht bestaat uit waarachtig wonderlijke kleuren, die draaien rond en in mijn hoofd. Maar vooral: het is niet meer, nooit meer duister.

4 opmerkingen:

dM3 zei

ik zou zeggen: bedankt!
en welkom in Leuven

Lies zei

Was leuk je nog eens tegen te komen! Wij blijven babbelen eh. Misschien moeten we 'ns samen op café? Kunnen we heel de avond zeveren tegen elkaar! :)

babs zei

@ dimi: you've got mail!
@ annelies: goed idee!

Lies zei

Ok, sms me maar! :)