zaterdag 27 oktober 2007

dingdong!

Vanmorgen stond ik met de tranen in mijn ogen. (lees: ik heb in het openbaar staan huilen.) Ik wou vertrekken naar mijn werk, dus ik hol de trap af, loop door de deur naar buiten, grabbel naar mijn fietssleutel, loop naar de boom waar mijn fiets aan vasthangt, wil mijn slot opendoen, en... mijn fiets was weg. Gvdmm! Mijn fiets: gestolen! Snif. Ik vond het ver-schrik-ke-lijk. Gedurende de dag heb ik onophoudelijk gevloekt. Kutdag, mijn fiets gestolen, kutmensen, mijn fiets gestolen, kutalles. Alles!
Toen ik terug van de trein stapte, na mijn werk, bedacht ik me plots iets. Mmh. Mmmmh. Mmmmmh... En inderdaad: daar stond hij, waar ik hem eergisteren zélf gezet had, te blinken in de fietsrekken aan het station: mijn fiets.
Nu nog weten waar ik mijn hoofd geparkeerd heb :-).

4 opmerkingen:

[bug] zei

Hi! i write from Chile...por eso escribiré en castellano. De casualidad (¿existen las casualidades?) encontré tu blog... la música que escuchas es muy buena. a mi también me gustan muchas de las bandas que mencionas. un abrazo lejano desde chile. cuídate, que estés bien!

(mi pequeño blog esta en bichomelomano.blogspot.com)

Bye...

babs zei

I can understand everything you wrote here, but unfortunatly I can't spreak (or write) in catalan.

But: thank you. And I like your music too. And your books. And your pictures. (I tried to read your blog, but looking at the pictures was much easier :-).)

x.

dM3 zei

wat is dat hier voor geflirt hierboven!?
ik heb ook een blog! en nog steeds een fiets!
bedankt.
x

Anoniem zei

Zoiets zou me ook nog kunnen overkomen. Al denk ik dat ik voor het ontdekken van het verdwijnen van de fiets mijn fietssleutel al kwijt zal zijn.