maandag 28 januari 2008

Morgen word ik...

18!

Nog maar eens, ja :-).
Hiep hiep!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

pink princess blijft maar 21 worden, jij 18. dan ga ik voor 25. kwestie van wat maturiteit te hebben, eh. ;-)

happy birthday, chica!

(je kadootje ligt te blinken op mijn kamer :-)

elke zei

proficiat en geniet ervan!

Lies zei

Dikke proficiat Babs!
Zie ook eens op je facebook :)
xxx

Anoniem zei

proficiat!!!! SYHO

Anoniem zei

Dikkkke kussen en 18 (+...) pitskes van mij! Hopelijk tot snel! Smakkk!! xxx

Anoniem zei

Geniet ervan!

Cursief Huigje zei

met een weekje vertraging: proficiat met die magische 18!
(maar ben wel even in de war wanneer ik in de linkerkolom lees dat Babs een mid-twintiger is ...):)

babs zei

dankje, allemaal!

(En 27 valt uiteindelijk nog wel mee, toch. Toch??? :-) )