woensdag 16 januari 2008

change

De Nintendo DS braintrainer vertelt mij dat ik een kei ben in wisselgeld teruggeven. Een sneltrein als het ware. Wie had dat ooit kunnen denken? Sjongejonge. Wisselgeldteruggever, is dat een beroep? Want dan heb ik mijn roeping gemist. Geen kindjes meer opvoeden, kunstzinnige waarden bijbrengen, hun creatieve visie ontwikkelen, neen. Wisselgeld teruggeven. dààr ben ik goed in. Mijn hersenen zijn een geniale en ingenieuze levende rekenmachine.

Ik vind dat ik mijn kennis moet delen met de mensheid. Dus, als u ook een staaltje wilt van mijn uitmuntende kunnen, geef mij dan geld (liefst een groot bedrag, dat gaat mij extra goed af). En ik zal u wisselgeld teruggeven. *wink wink*

Tsja, ik ben precies weer gezond. Nu ja, mijn amandel (eentje, ja) is nog steeds zo dik als een -euhm- okkernoot, maar er kan weer eten door, hoera! En stem uit, nog meer hoera!

Van stemmen gesproken: Ik wil ook naar de Bwards. Moet je genomineerd zijn om daar binnen te kunnen, of mag je zomaar voyuertje gaan spelen? (Voyeur als in: zien wie er nog allemaal blogt, en daar sociaal mee gaan wezen. Niet als in: mensen gaan begluren in a sexual way.) Indien optie 1 het geval is, stem op mij. Bij optie twee: u mag uw kleren écht aanhouden hoor. Tot dan!

5 opmerkingen:

dM3 zei

en dat allemaal dankzij mijn helende zoenen!

ik sta ook tussen die bwards, geen idee hoe dat komt!

jooooooood

Lies zei

Ik dacht dat je in de lijst kwam als er minstens 1 iemand op je stemt.

Anoniem zei

Ik weet van niks ;-).

Anoniem zei

Mijn beste spelletje is altijd rekentekens! en dat terwijl wiskunde altijd een marteling is geweest voor mij :-D
SYHO

Anoniem zei

Via de Fille zijn links hier terechtgekomen. Tof virtueel chateau'ke hebt ge hier, beste Babs! En met al die "rostekes" is uw pas ontdekte kunde een heuse waarde in uw bestaan, me dunkt ;-)
Greets!