donderdag 4 juni 2009

Verstand komt met de jaren.

Dingen die ik niet meer mag zeggen van mezelf:

Bha man, Crocs! Dat zijn nu toch echt wel de afschuwelijkste schoenen die een mens kan aandoen. Serieus, dan nog liever sandalen met witte sokken. Crocs zijn echt verdomd lelijk. Dat ge daar mee durft rond te lopen in het openbaar. Tegen een kerel die op het terras zat, samen met enkele kameraden van me, en Crocs aanhad.

Jij bent toch ook gescheurd daarbeneden? Tegen een vriendin van vrienden die gezellig naast me op de zetel zat, en me zonet verteld had dat ze een dochter had. Ik was bezig over de vervelende ongemakken als je moet bevallen.

Ik wil u echt houden. Desnoods opgesloten en vastgebonden in mijn tuinhuisje. Tegen het lief van mijn beste vriend, die ik op deze welbepaalde manier wilde duidelijk maken dat zij en mijn beste vriend moeten samenblijven, omdat ze zo'n toffe is.

Hé. Wil jij mijn homovriend worden? Tegen onbekende mannen op café.



Hmmz. Nog iemand die iets niet meer mag zeggen van zichzelf?

2 opmerkingen:

dM3 zei

neen. alles wat ik zeg is steeds oké

elke zei

ik ben iets ouder dan jij, dus ik hou meestal al mijn mond vooraleer het eruit durft te komen.