vrijdag 4 april 2008

Niet lief. (3)

Graag even uw aandacht.

Vandaag heeft een welbepaalde klojo, voorheen beter bekend als Maarten, een ei op mijn hoofd stukgeslagen. Als grapje. Kleverig eigeel in mijn haar, haha. Eierschillen in mijn haar, haha. En druppend eiwit, overal, hahahahaha.

Daar kon ik nog wel mee lachen.
Ha. Ha.

Maar toen Klojo even later ook nog een ei in mijn broek -excuseer, onderbroek- deponeerde, en dat ei daarna met volle kracht stuksloeg, kon ik daar niet meer mee lachen. Nee!
Niet. Mee. Lachen.


Ik zin op wraak.
Een gruwelijke wraakactie.
Voorstellen, iemand?
Laat u volledig gaan!
Volledig.

8 opmerkingen:

dM3 zei

wraak mag je zelf verzinnen, anders is 't maar lame, vind ik ::)

Anoniem zei

Heeft hij het trucje gedaan met: als ik 2 eieren op je hoofd mag stukslaan krijg je 50 euro?

Toen ik mijn voorlaatste jaar secundair zat, had een jongen uit mijn klas ook met eieren zitten gooien op school (maar gelukkig niet op mij). De wraak: helemaal bespoten met slagroom.. met schimmel op :D.
De dag erna stond hij daar met een wit vlagje te zwaaien :D

Veel succes :D
X

Anoniem zei

ieuw, eierschalen in je r--t :-)

Anoniem zei

Als het een troost is: rauw ei is ontzettend goed voor je haar...

Anoniem zei

Niet met zulke Klojo's samen gaan wonen is ook een oplossing natuurlijk...

Anoniem zei

drank + schaar - haar = sweet sweet vengeance

Anoniem zei

zat voeren
laten roezen in bed
scheerschuim op vingers en gezicht doen
foto flitsen
als hij niet wakker wordt en in zijn ogen wrijft, dan maak je hem wakker door zijn vinger in een glaasje water de steken :o)

babs zei

@ sanne: Ja, daar gaat het mooi van glanzen :-). En dan heb je m'n kont nog niet gezien, blinken joh :-D.

@ dieter: volgens mij heb ik dat allemaal al eens gedaan :-).

@ anoniem 2: Ik wil nog niet dood :-p.

@ anoniem 1: ik woon graag samen met Klojo. Ik ben even erg :-).

@ ivy: iets met schimmel op, mmmh... :-).

@ DM3: wa jom? :-)

@ SYHO: jep :-).