dinsdag 6 januari 2009

oud jaar

Nog meer jaaroverzicht volgt, niet in chronologische volgorde, maar in de mate van mijn mogelijkheden en mijn goede/slechte/sarcastische buien. Ik heb het voorbije jaar namelijk ontzettend veel meegemaakt, maar er amper over geschreven. Dat ga ik nu dus volop inhalen.

Niet 'inhalen' als in 'iedereen is al lekker dronken dus ik ga me nu volkappen met alcohol zodat ik even lollig word, en dan een uur later zo hard moeten kotsen zodat het lijkt alsof je ingewanden er mee uit stromen' maar op een rustige, bedachtzame en serene manier. De hele maand januari lang. En daarna begin ik vol goede moed aan 2009. Te schrijven.

Want ik ben natuurlijk al gezellig begonnen aan het nieuwe jaar.

3 opmerkingen:

elke zei

Jawadde Babs. Van in gang schieten gesproken zeg!
Gelukkig nieuwjaar, hé. En je hoeft echt niet lief te zijn, da's voor niks nodig. ;-)

Anoniem zei

enjoy 2009!!!

Anoniem zei

Fijn! Heb je gemist!