vrijdag 19 september 2008

Babs heeft haar buik vol van diëten.

Ik ben al een week aan het diëten. Elke dag eet ik maximum 800 kcal. Ik eet fruit, groenten, vis, vezelrijke producten, en godverdomde rijstwafels. Ik drink nog amper alcohol, en elke dag consumeer ik liters plat water. (en grote hoeveelheden cola light, maar dat deed ik altijd al.) Ik ben gaan zwemmen, joggen, ik wandel me de pleuris en doe af en toe van die domme fitnessoefeningetjes. Ik ga niet elke dag op de weegschaal staan, want dan merk je toch geen vooruitgang, eenmaal per week is voldoende. Ik ben er niet obsessief mee bezig, en zeg tegen mezelf dat het best traag mag vorderen, want dat is natuurlijk het meest gezonde en het beste.

Vanmorgen, een week sinds het begin van mijn grote dieetplan, ging ik op de weegschaal staan. Gewichtsverlies: 200 gram. Twee-hon-derd-gram!

En ik was zelfs al naar het toilet geweest.

9 opmerkingen:

Lies zei

Ik viel de eerste weken bijna niets af.
Zeg wanneer kom jij eens richting hier Miss Babs? :)

Anoniem zei

Groot dieetplan??

Een toek tegen uw hoofd, ja. :)

elke zei

Ik heb zo een vaag idee dat jij dat niet nodig hebt...

dM3 zei

ge geeft een fucking slecht voorbeeld, gij met uw perfectste lijf!

boskabout zei

Perfect perfect allemaal goed en wel, maar dat lijf bevindt zich doorgaans een half land verder. Dus niet zooooooo perfect! ;-p

Anoniem zei

waarom zijn vrouwen er steeds van overtuigd dat ze moeten afvallen, terwijl ze een schitterend figuur hebben???
Ja Babs, ik wijs naar u :P

Anoniem zei

Grote hoeveelheden cola light gaan niet goed samen met een dieet, maar dat wist je misschien al ?

Anoniem zei

diëten is boerenbedrog
zoiets lukt alleen bij een ander

Anoniem zei

Dikzak.