maandag 3 september 2007

Voornemens update 1.

Voornemens die ik vandaag NIET gehaald heb.

- Niet hysterisch worden bij de aanblik van een spin: Leuk hoor, die mail over de epidemie van een Afrikaanse spin in België. Een levensgevaarlijke gruwelijke enge bijtende spin. En er waren zelfs foto's bij. Jaja, da's leuk.
- Rust in mijn hoofd: Hell no.
- Sparen: Yogalessen voor 60 euro.


Voornemens die ik vandaag WEL gehaald heb.

- Yogalessen volgen: Inderdaad.
- Mijn haar laten groeien: Ik heb er toch geen stuk afgeknipt vandaag.
- Niet altijd te laat zijn: Ik was inderdaad niet altijd te laat.
- Sporten: Drie uur aan een stuk fitnessdingen gedaan. Yeah!
- Geen stomme dingen doen: Check!
- Mijn onnodige spullen weggooien: Ik had vandaag 8 vuilniszakken, dusjaaa.
- Op tijd mijn bed inkunnen: Ik ga nu mijn bed in...
- Terug meer gaan lezen: ... mét boek.

En dromen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

drie uur aan een stuk fitness-dingen doen lijkt mij zeer zeer stom :-)

Anoniem zei

en toch... de balans is uiterst positief! Proficiat! (neem dit op als een compliment).

Anoniem zei

Drie uur fitnessen is in ieder geval zeer lang. Pas maar op voor blessures en overbelastingen enzo. *steekt belerend wijsvingertje omhoog*

Ik zou ook eens moeten beginnen met lijstjes opmaken van voornemens, en of ik ze al dan niet behaal...

Anoniem zei

3 uur fitness is fout. zeer fout. en laten we dat veralgemenen naar alle sporten. ;)