woensdag 11 juli 2007

puur


Eerst even voorzichtig met mijn tenen voelen: of het niet te koud is. Perfect. Dan verder met mijn voeten, tot ik de bodem voel. Standvastigheid. Ik laat me langzaam zakken in het water, en ik voel me thuis. Mijn lijf is warm en het water is zacht. Een wolk van schuim waait om me heen, en ik blaas de vlokjes weg vanop mijn handpalmen, net als in de film. Ik zucht. Als ik mijn ogen sluit, kan ik mezelf weer horen ademen. Gelukkig. Ik was het vuil van me af, en de zorgen uit mijn hoofd. Want dat kan. Mijn vingertoppen vertonen een minuscuul bloemetjesmotief, als ik even later weer het bad uitstap. Met mijn handdoek stevig om me heen gewikkeld, wandel ik richting computer. Schrijf ik dit. Weer helemaal zuiver en fris. En geurend naar kokosnoot.

Mijn nieuwe blog.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hola chica!
ook hier ziet het er allemaal leuk uit. :)
ik kan de kokosnootgeur bijna tot hier ruiken. :)

Annelies zei

Keimooi!
En nu ben je ook (net als ik) een blogspot-bab(s)e :).

Anoniem zei

hele mooie blog!!!!!! kom zeker terug

Anoniem zei

Voor een mid-twintiger die nog niet helemaal weet wat ze met haar leven moet doen is deze blog alvast een mooi begin.