donderdag 26 juli 2007

het grote plan

Ik moet nadenken voor ik iets zeg. Ik moet me aan mijn planning houden. Ik moet meer structuur. Ik moet mijn gedachten niet laten afdwalen. Ik moet minder impulsief handelen. Ik moet niet zo chaotisch zijn. Ik moet me niet laten gaan. Ik moet bedachtzamer zijn. Ik moet de zaken op orde stellen. Ik moet niet zo onbezonnen leven. Ik moet minder achteloos rondfladderen. Ik moet duidelijkheid en ik moet standvastigheid en ik moet organiseren en ik moet rationeel denken en ik moet geduldig en ik moet stabiel en onveranderlijk en conventioneel en evenwichtig en alles doen zoals het moet. Ik moet. Moet!

Grappig. Als je heel vaak 'moet' achter elkaar uitspreekt, wordt het een erg ludiek woordje. Moet moet moet moetmoet moet moetmoetiemoetiepetoetiemoetiepoet. Doet me aan Pingu denken. Moet moet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet je verhuizen? Mag je niet bij ons blijven? (werkt het? :-) )

Anoniem zei

of misschien gewoon wat Rilatin nemen...helpt ook vaak bij ADHD ;-)

Anoniem zei

hihi, ja, je mag bij ons blijven. en je mag vrijdag met ons meekomen. nee, sorry, dat is toch een 'moet'. :)

weet je, als je al die dingen zou doen die je moet doen van jezelf, dan zou je niet meer de babs zijn die ik ken. and i like the babs that i know. :) she's pretty amazing.
(amai, ik ben in een slijmbui vandaag. ma tis allemaal gemeend, hoor!)