maandag 16 juli 2007

fokkie

Ik hoop dat de vieze vuile dief die mijn gsm, geld en bankkaart uit mijn tas heeft gestolen op Dour, terwijl ik er gewoon naast lag te slapen (wat trouwens een beetje een enge gedachte is, brrr) , zijn verdiende loon krijgt.

Als in: hopelijk valt hij van de trap. Een trap met veel treden. En dat hij maar goed hard neerkomt, op zijn stomme hersenloze hoofd. En hopelijk zit mijn gsm dan in zijn broekzak. En schiet die dan lekker gruwelijk zijn poepgaatje in. Of zo.

No hard feelings trouwens.

No hard feelings.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik vraag aan alle ipod bezitters om nog eens onoplettend te zijn en een ipod te verliezen in de blaarmeersen (want ik vind niet dat een persoon die dubbel zoveel verdient als ik de gelukkig moet zijn om die ipod te vinden!!!)

Anoniem zei

of hopelijk staat er een boom in de weg als hij/zij net aan 150 per uur over de baan sjeest. Of een paal, ook goed.
(ja, ik ben wraaklustig, zelfs als het over andermans spullen gaat)

Anoniem zei

damn, das akelig!
allee, ge moogt u weer in de kosten gooien...

Anoniem zei

Iek, toen je aan het slapen was! Nu kan een mens al geen zorgeloze dutjes meer doen of wa?

Anoniem zei

Leuke titel vind ik.