woensdag 28 oktober 2009

hondenleven

Mijn zus is op vakantie. En als mijn zus op vakantie is, dan passen Bernd en ik op haar hondjes. Ik zeg hondjes, maar eigenlijk zijn het drie gigantische beesten. Er is Tibo, de golden retriever, Luka, de Ierse setter en de combinatie van voorgaande honden, Spottie. Heerlijke honden zijn het, een beetje wild soms, maar ontzettend lief. Wij gaan dus elke dag de honden uitlaten, voederen en knuffelen. De honden zijn altijd blij ons te zien, rennen als loslopend wild door de tuin, schrokken hun eten op, en springen om ter hoogst op Bernd en mij, omdat ze ons zo graag zien (en willen omvergooien, waarschijnlijk). Tot zover de nodige inleiding.

Vorige nacht kon ik de slaap niet vatten. Ik was zenuwachtig voor het sollicitatiegesprek, dat ik de dag nadien zou hebben, en lag te woelen in mijn bed. Bernd was lekker aan het dutten naast me, toen hij ineens begon te bewegen in zijn slaap. Hij mompelde zelfs een beetje. Ach, een droom.

Nu maakt het me eigenlijk niet uit waar Bernd zoal van droomt. In zijn slaap mag hij doen en denken wat hij zelf wil. Hij zou over mij kunnen dromen, bijvoorbeeld. Of over een andere lieftallige jongedame. Over verre reizen, hete stranden, wiegende palmbomen, kleine bikinietjes. Over Angelina Jolie, een ex-lief, een onbekende schone of een sexy buurmeisje. Maar nee. Niets van dat.

Hij draaide zich om, naar mij toe, en terwijl hij zachtjes begon te wrijven over mijn hoofd, zei hij: 'Da's een flinke Spottie. Ik ben trots op je'.

12 opmerkingen:

elke zei

Oei Babs. Misschien je haar toch maar beter weer zijn gewone kleur teruggeven...

Annelies zei

hilarisch!

dM3 zei

whaaahooo!

casper zei

hehe :)

Tom Rademakers zei

Hi Babs,

Het idee om in een kasteel in Frankrijk te wonen en de hele dag witte wijn drinken spreekt mij wel aan.

Zullen we samen een kasteel kopen?

Cheers,

Tom

オテモヤン zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Wanneer schrijf je nog eens iets? :-)

Anoniem zei

Как говорилось на Seexi.net Парень предлагает пожить в гражданском браке , а мне может показаться на первый взгляд что гражданский брак это что-то не подразумевающее под собой серьёзных отношений . Нечто с чем просто можно расстаться просто собрав вещи и разбежаться с мотивацией "не сошлись нравами".Это так как было несерьёзно . Мне хочется стабильности и пресловутого мужского плеча , но для мужчин по-моему брак ничего символичного в себе не несёт и ответственности не налагает , он воспринимается только пачкотнёй в паспорте и буквально каждый день можно развестись.Для меня совместное размещение не может быть пробным .Я так как дама, мне нужно будет обустраивать гнёздышко и делать уют ,строить какаие-то планы чтобы тогда а в случае в случае если что не так с этим расстаться ?Я как-то заблаговременно с этим не согласна .А как-бы вы поступили на моём месте ?

Anoniem zei

Ik bedoelde niet in het russisch hoor :)

Jan Van de Poel zei

Babs, stuur de link van je nieuwe geheime blog eens door naar mijn e-mailadres ;-).

Air conditioner Toronto zei

i like a ride in snow..

Erik Van Vaerenbergh zei

Ik mis je mooie woorden